sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Nyt pitää tehdä uusiksi

Olin jonkin aikaa poissa kotoa ja jatkamista olohuoneen pöydällä odotti uusi neulahuovutusprojekti. Olin päättänyt tehdä vielä yhden Angry Birdin toiselle kaveriksi. Kun tulin kotiin sohvalla odotti tyytyväinen sesu.

Awa ja räjähtänyt Angry Bird pommi

Mielessäni pyöri kaksi vaihtoehtoa, joko tekele oli niin ruma, että Awa päätti avata silmäni ja saada minut tajuamaan, että tämä täytyy aloittaa alusta.. tai.. Koiran mieli ei vain voinut vastustaa kiusausta alkaa leikkimään näin mieluisella lelulla. Veikkaan jälkimmäistä. :D

Enpäs nyt sitten tiedä, tuleeko tätä työtä koskaan tehtyä loppuun vai jatkanko tästä (koirankarvalla koristellusta tekeleestä) vai aloitanko aivan alusta. Kiitos Awa, osaat aina olla niin reipas! ;)

Olen odotellut sukkavaihtoon osallistujia Novitan Neulomossa ja muutama onkin jo ilmoittautunut. Toivottavasti saamme vielä vähän lisää porukkaa, niin saadaan monta kuvaa hienoista sukista. Osallistuin myös SuperJoulupallero-vaihtoon ja ideat mylläävät päässäni. Pitää vielä saada tietää kenelle pallon lähetän, jotta saan viimeisteltyä ajatukseni.

Olen hullunlailla yrittänyt etsiä tempauksia ympäri nettiä, mutta tuntuu, että tähän aikaan ei löydy mitään, mihin voisin osallistua. Odotan siis tulevaa UWA:ta, että pääsen kokeilemaan sitäkin. Minulle käsitöiden tekeminen on paljon mukavampaa silloin, kun on jokin tietty tavoite, henkilö tai aihe. Jos tiedätte jonkin sivuston, mistä löytyy tempauksia, niin kertokaa minulle, koska olen ollut pitkään poissa netin neulontamaailmasta. Onko Facebookissa jokin ryhmä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti